روش های استريليزاسيون ابزار دفع ادرار سیار فم-پی

روش های استريليزاسيون ابزار دفع ادرار سیار فم-پی

 

روش های استريليزاسيون ابزار دفع ادرار سیار فم-پی

 

ابزار دفع ادرار سیار فم-پی به یکی از روش های زیر قابل استریل می باشد.

الف: قیف آناتومیک سیلیکونی فم-پی را به مدت پنج دقیقه در مخلوط آب و محلول ضد عفونی کننده قرار دهید. چنانچه در مسافرت هستید، این روش استريليزاسيون توصیه می شود.

ب: قیف آناتومیک سیلیکونی فم-پی را به مدت پنج دقیقه داخل محلول آب و الکل بهداشتی قرار دهید. چنانچه در مسافرت هستید، این روش استريليزاسيون توصیه می شود.

ج: قیف آناتومیک سیلیکونی فم-پی را به مدت پنج الی ده دقیقه داخل آب در حال جوشیدن قرار دهید. چنانچه در منزل هستید، این روش استريليزاسيون توصیه می شود.

 

نکات مهم:

 * قبل از هر بار مصرف، توصیه می شود که دست های خود را با آب و صابون بشویید و سپس قیف آناتومیک سیلیکونی فم-پی را طبق دستورالعمل فوق (یکی از روش های فوق) استریل کنید. چنانچه از این ابزار در سفر، کوهنوردی یا طبیعت گردی استفاده می کنید، می توانید قیف آناتومیک سیلیکونی فم-پی را داخل یک حوله میکروفایبر پاکیزه پیچیده (مثل تصویر زیر) و سپس داخل کیف محافظ قرار دهید. حوله میکروفایبر را می توانید با محلول ضدعفونی کننده و آب ولرم شسته و زیر نور آفتاب خشک کنید.

 

 

* چنانچه قیف سیلیکونی آناتومیک فم-پی به مدت طولانی (بطور مستمر) با بدن شما در تماس است، هر چهار ساعت یکبار قیف آناتومیک سیلیکونی فم-پی را طبق دستورالعمل فوق استریل کنید و سپس حداقل نیم ساعت پوست را در هوای آزاد قرار دهید و (در این مدت در زیر کاربر یک زیرانداز یکبار مصرف قرار دهید) و سپس مجددا قیف سیلیکونی آناتومیک فم-پی را به بدن متصل کنید. افرادی که به پوشک و سایر محصولات حساسیت داشته اند، بهتر است از کرم های ماستلا (که در تصاویر زیر مشهودند) استفاده کنند. قبل از استفاده از کرم های ماستلا، سطح پوست را با آب شستشو دهید (در صورت عدم دسترسی به آب، سطح پوست را با دستمال مرطوبی که دارای ترکیبات ملایم است نظیر دستمال مرطوب کودک پَمپِرز پریما یا دستمال مرطوب کودک مادِرکِر تمیز کنید).

 

ابزار دفع ادرار سیار فم-پی یک وسیله کوچک و سبک قیفی شکل است که از جنس سیلیکون طبی آنتی باکتریال می باشد و بانوان را قادر می سازد تا در حالت نشسته، سرپایی و در حرکت دفع ادرار راحت و ایمنی را داشته باشند.


فم-پی، محصولی کارآمد، ارزان، ایمن و بادوام.

 

جهت طرح سوالات و ثبت سفارشات، لطفا از طریق پل ارتباطی زیر اقدام فرمایید.

 

ارسال سریع سفارشات از مبدا به سراسر دنیا.

 

Order by Telegram: www.t.me/greenlifestylegroup

Order by Instagram: www.instagram.com/fempeeco

 Order by E-mail: sales@fempee.com  

 Join us at Facebook: www.fb.com/fempeeco

Join us at Telegram Channel: www.t.me/fempee

Visit us at website: www.fempee.co.it  

 Visit us at website: www.fempee.com